Reklamace a vrácení zboží

 Jak postupovat při reklamaci nebo vracení zboží ? 

  1. Stáhněte Reklamační protokol - protveauto
  2. Řádně vyplňte reklamační list. Pokud se reklamační list nevyplní, reklamace se nezařadí do evidence a tím pádem nezačne reklamační 30ti denní zákonná lhůta. 
  3. Pokud se jedná o odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě a zboží je nepoškozené, pokud možno v původním nepoškozeném obalu uveďte číslo účtu, kam zašleme zpět finanční prostředky.
    Jestli se bude jednat o použité zboží lze zboží také vrátit ale bude se účtovat poplatek, který je v průměru 10% (rozmezí poplatku se může pohybovat mezi 5%-20% dle stavu zboží)
  4. Ke zboží přibalte kopii daňového dokladu(faktura), který jste obdrželi při nákupu (nebo emailem) a doklad o odborné montáží.
  5. Zboží řádně zabalte do kartonové krabice, která musí být vyztužená z každé strany pro zabránění posunu zboží v krabici. Za obsah zásilky, stejně tak jako za poškození zboží, pokud k tomu dojde v průběhu přepravy do našeho servisního místa, společnost protveauto.cz neručí a to z důvodu, že nelze zkontrolovat obsah a zabalení zásilky s reklamovaným zbožím před odesláním a proto veškerou zodpovědnost nese odesílatel.Na vzniklou škodu během dopravy se záruka nevztahuje, pojistné události zboží s přepravci naše společnost neřeší. Viditelné poškození balíku při předání, zboží nepřebíráme.
  6. Zašlete zboží na adresu Protveauto.cz, Pavel Pajer, Němčice 48, 387 19 Čestice. Pokud zboží bude zasláno na jinou adresu, zásilka nebude doručena a vrátí se zpět odesílateli!
  7. Zboží neposílejte na dobírku.