Reklamace a vrácení zboží
Jak postupovat při reklamaci nebo vracení zboží ?
- Stáhněte Reklamační protokol - protveauto
- Řádně vyplňte reklamační list. Pokud se reklamační list nevyplní, reklamace se nezařadí do evidence a tím pádem nezačne reklamační 30ti denní zákonná lhůta.
-
Pokud se jedná o odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě a zboží je nepoškozené, pokud možno v původním nepoškozeném obalu uveďte číslo účtu, kam zašleme zpět finanční prostředky.Jestli se bude jednat o použité zboží lze zboží také vrátit ale bude se účtovat poplatek, který je v průměru 10% (rozmezí poplatku se může pohybovat mezi 5%-20% dle stavu zboží)
- Ke zboží přibalte kopii daňového dokladu(faktura), který jste obdrželi při nákupu (nebo emailem) a doklad o odborné montáží.
- Zboží řádně zabalte do kartonové krabice, která musí být vyztužená z každé strany pro zabránění posunu zboží v krabici. Za obsah zásilky, stejně tak jako za poškození zboží, pokud k tomu dojde v průběhu přepravy do našeho servisního místa, společnost protveauto.cz neručí a to z důvodu, že nelze zkontrolovat obsah a zabalení zásilky s reklamovaným zbožím před odesláním a proto veškerou zodpovědnost nese odesílatel.Na vzniklou škodu během dopravy se záruka nevztahuje, pojistné události zboží s přepravci naše společnost neřeší. Viditelné poškození balíku při předání, zboží nepřebíráme.
- Zašlete zboží na adresu Protveauto.cz, Pavel Pajer, Němčice 48, 387 19 Čestice. Pokud zboží bude zasláno na jinou adresu, zásilka nebude doručena a vrátí se zpět odesílateli!
- Zboží neposílejte na dobírku.